Vain elämää - Kastehelmin päivä
Konichiwa! Tässä tällainen pätkä tällä kertaa Kastehelmin kunniaksi, mutta ensin alkuun "ilmoitus" Aino on saanut oudon kirjoitusmotivaatiopiikin ja osa tästä piikistä on kai tullut mullekin, joten ainakin nyt joulukuun aikana postausväli saattaa olla tavallista lyhyempi. (Mikäköhän on tavallinen? Yks tai vähemmän viikossa?) Mutta asiaan, Kastehelmi on todella taitava kirjoittaja ja hän on kirjoittanut kauniita tekstejään todella monta ja kauan. Itse läysin Kastehelmin blogin vasta keväällä, vaikka se oli jo tammikuussa julkaistu, taisin ehkä pari kertaaa käydä silloin vilkasemassa, mutta nimi Kissat & Kirjat sai mut häipymään, koska en ole niin kovin kissaihmisiä (Vaikka Harry on aivan superihana <33). No, onneksi kumminkin läysin sen keväällä (tai oikeastaan aloin tykkäämään siitä), koska olisi ollut ehkä vähän noloa, jos olisin lukenut sitä vasta pari kuukautta *hikipisaraemoji* Mietin kauan, että mistä kirjoittaisin Helmille ja päädyin kirjoittamaan tavallaan uudi...