Sä - keskeneräinen ei koskaan valmistunut laulu
Heyy :) Voiskohan tähän alkuun sanoa jotain järkevää :) Lyhyesti selitettynä tämä on keskeneräinen ei koskaan valmistunut laulu/runo/jokin. Tästä saa vähän makua siitä kuinka paljon mä pyörittelen kaikkia turhia pätkiä mielessä, testailen niitä eri kohtiin, pätkin niitä ja kaikkea. Nimeän eri tavoin, lasken tavuja, lasken kuinka nopeaa eri asiat voi sanoa ja kaikkea sitä rataa 😅 Käsin kirjoitettuna sotku on vielä tätäkin kauheampaa, mutta tässä nyt tällainen Sä, jonka kirjoitin ensin vihkoon ja vasta koneella aloin sekoittelemaan eri pätkiä ja miettimään pidemmälle :D Kuva: Pixabay SÄKEISTÖ VAI INSPIRATING WORDS? Sä oot mun ajatuksissa päivin ja öin. 12 Sä täytät mun rinnan perhosilla. 10 Sä saat mut jatkamaan elämää. 9 Sua mä en halua menettää. 9 SÄKEISTÖN PÄTKÄ? Koska sä oot sä. 5 Sä oot ihana, söpö ja rakas. 10 Sut saadakseni tekisin mitä vain. 11 SÄKEISTÖN TAI KERTSIN PÄTKÄ VAI INSPIRSTING WORDS? Mut sä ei huomaa mua. Sä kohtelet mua kuin muita. ...