Tekstit

Näytetään tunnisteella rakkaus merkityt tekstit.

Sä - keskeneräinen ei koskaan valmistunut laulu

Kuva
Heyy :) Voiskohan tähän alkuun sanoa jotain järkevää :) Lyhyesti selitettynä tämä on keskeneräinen ei koskaan valmistunut laulu/runo/jokin. Tästä saa vähän makua siitä kuinka paljon mä pyörittelen kaikkia turhia pätkiä mielessä, testailen niitä eri kohtiin, pätkin niitä ja kaikkea. Nimeän eri tavoin, lasken tavuja, lasken kuinka nopeaa eri asiat voi sanoa ja kaikkea sitä rataa 😅 Käsin kirjoitettuna sotku on vielä tätäkin kauheampaa, mutta tässä nyt tällainen Sä, jonka kirjoitin ensin vihkoon ja vasta koneella aloin sekoittelemaan eri pätkiä ja miettimään pidemmälle :D Kuva: Pixabay SÄKEISTÖ VAI INSPIRATING WORDS? Sä oot mun ajatuksissa päivin ja öin. 12 Sä täytät mun rinnan perhosilla. 10 Sä saat mut jatkamaan elämää. 9 Sua mä en halua menettää. 9     SÄKEISTÖN PÄTKÄ? Koska sä oot sä. 5 Sä oot ihana, söpö ja rakas. 10 Sut saadakseni tekisin mitä vain. 11   SÄKEISTÖN TAI KERTSIN PÄTKÄ VAI INSPIRSTING WORDS?  Mut sä ei huomaa mua.  Sä kohtelet mua kuin muita. ...

Runoja

Kuva
Täältä löydät kuusi runoa, joista kolme on Oonan kirjoittamia ja kolme Ainon. Ensimmäiset runot ovat Ainon ja viimeiset Oonan. Tervetuloa lukemaan näitä runoja! :D Kuva: Pixabay Kirjojen siivet   Hellästi, kirjan kansi aukeaa. Hetkessä olen sen maailmassa. Sivut lepattavat ja sanat lentävät mielessäni. Kuin perhonen, aamu kasteisella niityllä. Lepatan tieheni, kirjaston uumeniin. Kukaan ei löydä minua. Eivät näe siipiäni. Eivät huomaa haurauttani. Silti väittävät että tuntevat minut. Mutta minä tunnen vain kirjojen siivet. Sillä vain ne vievät minut todelliseen luontooni. Hymy Hymy, se miksi haluamme olla iloisia. Hymy,se mikä lohdutti minua vaikeana hetkenä. Hymy, se jonka minulle sinö iltana soit. Hymy, se joka kävi kasvoillani ennen kuin tajusin elämän. Elämän todellisen puolen.   Kyyneleet On onnea ja surua. On vaikeita hetkiä ja valintoja. Voimme itkeä surusta, mutta myös onnesta. Saamme vuodattaa kyyneleitä ja silloin täytyy muistaa: Kun on ikävä joku lohduttaa meitä. Ku...