Vain elämää - Esterin päivä

 Moii!!

Tänää on sitten Esterin päivä. Ester on aivan ihana bloggaaja. Hänen blogielämäänsä on kuulunut kaikkea - lomia, hetkiä jolloin postauksia tulee melkein joka päivä ja kerran hän jopa lopetti bloggaamisen, mutta siltikin hänen ihana Olipa kerran - Esterin tarinoita on edelleen hengissä <3

Essin päivän kunniaksi päätin yrittää kirjoittaa romantiikka, koska moni hänen teksteistään sisältää sitä :) Mutta mä en osaa kirjoittaa romantiikkaa, se on vaikeaa. Joten tässä todella outo yritys kirjoittaa romanttinen teksti. Mä mietin kauan, kehtaanko mä julkaista tätä, mutta koska en oikein onnistunut kirjottaa mitää toista tekstiä täksi päiväksi, tämä on nyt tässä. Yritys on tärkein - vai miten se meni :D

Eli tässä tulee romanttinen teksti Oonan tapaan :D 

Kuva: Pixabay

Hän rakastuu.

He rakastuvat.

Te rakastutte.

Me emme rakastu.

Me vihaamme toisiamme.

Sä varsinkin vihaat mua.

Ja mä kahta kauheammin sua.

Sä oot nössö.

Mä oon cool.

Mua palvotaan.

Sua vihataan.

Sua, joka on söpö tyttö luokan perällä.

Sua, joka on taitava ja osaa piin likiarvon kolmeentoista desimaaliin.

Mä oon se resupekka, joka käyttää aina samaa vanhaa rotsia. 

Mut mua palvotaan.

Mä oon halunnut palvottavaksi.

Vaikka sä oikeesti ansaitsisit sen palvonnan.

Sä oot parempi mua.

Sä oot söpö tyttö.

Sä oot kiltti tyttö.

Mä vihaan sua - älä kuvittele mitään.

Mä vihaan sua päivä päivältä enemmän.

Mä kirjotan tän vaan, jotta tietäisit paikkasi.

Jotta sä tiedät sen paikan, jonka sä voit ottaa.

Sä pystyt ryhtyä cooliksi.

Se on helppoa.

Varsinkin, kun sulla on kaikki ainekset siihen.

Ota se rooli itelles.

Jos sä otat sen, se pysyy.

Jos sä hautaudut luokan nurkkaan sua ei huomata ikinä.

Ja liiasta huomaamattomuudesta sä katoat.

Sit sua ei varsinkaan huomata ikinä.

Paitsi mä.

Mä kiinnitän suhun aina huomion.

Joka päivä enemmän ja enemmän.

Sillä vihan mukana kasvaa aina joku muu.

Ja mun tapauksessa se on rakkaus.

Mä sanoin jo ja sanon vielä kerran:

Tää ei oo mikään.

Mun piti vaan kirjottaa tää.

Ja lähettää.

Koska mun mieli käskee niin.

En mä.

Vaan mun mieli.

Mun mieli kirjotti tän.

Ja käskee lähettää.

Muista.

Tää

ei 

oo

mitää.

Tää on vaan  tavallinen kirje.

Ymmärrä, kirje.

Tää ei oo sellannen kirje.

Tää on tavallinen kirje.

Tää ei oo sellanen joka päättyy sanoihin rakastan sua.

Kommentit

  1. Ihanaaaaa kiitos niin paljon 💕💕 ja siis tää itse teksti oli upea! Ihan aikuisten oikeasti mä pidin tästä superpaljon ja olen hämmentynyt, että sä epäröit tän julkaisemista :D
    (Toisaalta, kukapa yllättyy, kun romanttinen teksti iski Esteriin?)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

Vain yksi päivä elämästäni

Ilmoitus & Kunnossa