One year with Tarina-akatemia, höpöttelyä

Heipparallaa!!

Okei, ihan aluksi, pitkästä aikaa minäkin (Aino) olen täällä, mutta tämä ei ole syy sille miksi postaamme. Syy on *rumpujen pärinää* se että TA:lla on tänään synttärit!!

Saa onnitella :D (Hehe, Onni-tella, oli pakko sanoa.) Tässä postauksessa me hieman esitellään itsiämme ja kerrotaan suhteestamme TA:han sekä kuulumisia. Enjoy! :)

Kuva: Pixabay Edit: Aino

Aino:

Mitä teidän tulisi tietää minusta?

Minusta sai varmaan aika paljon tietoa Kumpi todennäköisemmin -postauksesta. Olen semmoinen positiivinen persoona tai ainakin todella moni ajattelee minusta niin. Minusta kyllä löytyy myös se synkempi puoli, mutta siitä ei puhuta nyt. :)

Joskus pari vuotta sitten ajattelin hyvin paljon, että en tule koskaan saavuttamaan unelmaani, eli omaa soolouraa. Tajusin kyllä pian, että jos vain yritän pystyn kaikkeen. Saattaa kuulostaa tylsältä, mutta kun sen itse ymmärtää, menee vaikka läpi kuuluisan harmaan kiven. :D

Pidän rennoista vaatteista, esimerkiksi. huppareista ja joogapöksyistä. Hiukseni ovat pitkät, punertavat ja luonnonkiharat. Haluaisin tosin leikkauttaa polkan, mutta äitini ei ole sillä kannalla. En käytä meikkejä, ne ovat mielestäni ilmanaikoisia. :)

Minä ja Tarina-akatemia = ?

Mietin päivän tai pari ennen kuin liityin Tarina-akatemian ylläpitäjäksi. Oonan tarjous oli houkutteleva ja pidin, ja pidän edelleen kirjoittamisesta. Olen ollut nyt varmaan neljä kuukautta poissa maisemista, mutta älkää peljätkö, minusta ei niin helpolla pääse eroon.

Paras tarina jonka olen TA:han kirjoittanut on mielestäni Hiekkadyynit-jatkotarina. Pidän paljon jännityksen sekä romantiikan kirjoittamisesta. Tosin kumpaakin genreä tykkään myös lukea :D

En ole kauaa TA:ssa ollut, mutta olen oppinut silti jo nyt paljon arvokasta asiaa.

Mitä minulle kuuluu?

Minulle kuuluu hyvää. Yläkoulussa on hieman haastavampaa kuin alakoulussa, mutta kaikesta selviää. Kokeita on välillä liikaakin ja välillä vain tekisi mieli jäädä sänkyyn aamulla.

Lisäksi olen aloittanut uuden harrastuksen, rullaluistelun, jota harrastan meidän kuivaamon alakerrassa. Ei kannata kysyä että miten se onnistuu :')

Ongelmiltakaan ei aina voi välttyä. Välillä tiedän enemmän kuin pitäisi ja stressaan asioista mistä ei tarvitsisi. Tietenkin olen törmännyt myös poikaongelmiin. Eikä kaveriporukassa voi välttyä stalkkereilta eli niiltä, jotka juoksevat ympäri koulua ihastusten perässä. XD


Oona:

Mitä teidän tulisi tietää minusta?

Öö... mitäköhän? En tiedä itsekkän. Ehkäpä näistä postauksista saa jotain tietoa Kumpi todennäköisemmin ja Who am I. Okei toi viimeinen, Who am I, on ehkä vähän vanhaa tietoa. 

**

Kävin lukemassa sen ja joo TODELLA vanhaa ja turhaa tietoa. No, päivitän joku päivä sitä paremmaksi :D Sitä ei ehkä kanata katsoa, jos haluaa tietää jotain, mutta voihan senkin käydä lukemassa jos huvittaa.

**

No, tässä muutama perusfakta:

 ~ Oona (Onni)

 ~ Tyttö

 ~ 12/010

 ~ Pianon soitto

 ~ Musiikki <33

Minä ja Tarina-akatemia = ?

No, minähän loin Tarina-akatemian 27.11.2021 eli tasan vuosi sitten. Ensimmäiset postaukset oli mitä oli, ei mitään mahtavia todellakaan. Tämän vuoden aikana välillä olin tauolla, välillä todella aktiivinen ja välillä pidin yllä suhtkoht tasaista postausväliä.

Tarina-akatemia on ollut nimenä elossa varmaan vuosi ennen blogin julkaisua ja kun löysin blogimaailman tajusin, että voin ruveta kirjoittamaan tarinoita nettiin jo nyt nuorena/lapsena. Olin siis kirjoitellut kaikenmaailman tarinoita jo kauan huvin vuoksi ja syystä tai toisesta pidin Tarina-akatemia -nimestä, joten se pysyi mielessä kauan - vähän samalla tavalla kuin erään Scratch -sivuston käyttäjänimeni, keksin sen vuosi ennen kuin loin Scratchiin käyttäjän.

Ensin bloggasin tänne nimellä Minttulampi YouTuben SK kanavien takia, sillä olin sinne kommentoinut tällä samaisella nimellä ja Minttulampi onkin minun kaikkein vanhin OC (own character/oma hahmo). Sitten tajusin ehkä kuukauden päästä (En ole todellakaan varma, että silloin), että Minttulampi oli ehkä vähän vaikea ja pitkä ja en aina edes tunnistanut itseäni siitä nimestä, joten vaihdoin oikeaan nimeeni Oonaan.

Tarina-akatemia saattaa välillä jäädä taka-alalle, mutta vielä muutaman vuoden ajan olen ajatellut kirjoitella tänne jotain.

Eli yhtälön vastaus on harrastus ja tavallaan rakkaus :D

Mitä minulle kuuluu?

Kuuluu... ei kai mitään ihmeellistä. Sitä samaa mitä aina. Tänään on sunnuntai, joten ei oikein mitään tekemistä ole, kohta saatan käydä lenkillä, mutta ei muuta.

Koulussa teen samoja vanhoja tehtäviä kuin aina ja tylsistyn niiden helppouteen (Varsinkin matikka). En ehkä ole täyden kympin oppilas (Tänä vuonna kaksi 9½ tullut ja muutama 10-), mutta taitava. Vietän usein aikaa omalla paikallani luokan nurkassa (paras paikka <33) ja välillä jään välkäksi soittamaan pianoa ja kitaraa. 

Iltapäivisin käyn harrastuksissa, teen läksyjä, hengaan omassa huoneessa, välillä käyn kavereilla... kaikkea tavallista. Joskus yritän värkätä yhtä laulua/laulun tapaista - huonosti sujuu tällä hetkellä ainakin.

Kaipa ihan hyvää, mutta välillä on niitä aivan surkeita hetkiä :D

Kommentit

  1. ONNEA PALJON TARINA-AKATEMIA! 🥳🥳🥳 Yksi vuosi on aika iso juttu. 🥳😃
    Itse postaus oli kiva, vaihteeksi ihan vaan kuulumisia. 😃♥️

    VastaaPoista
  2. Onnea, Tarina-akatemia ja Oona ja Aino! ;) Teillä on ihana blogi – toivotaan että se pysyy täällä vielä toisenkin vuoden <3 Postauskin oli tosi hauska ja oli mukava lukea! ;D

    VastaaPoista
  3. Onnea TA🧡! (Ja onnea myös te kirjoittelijat😉) Ja siis mä tykkäsin tästä postauksesta niiiiin paljo🤩🤩🤩

    VastaaPoista
  4. ONNEA! Ekat synttärit on mahtava juttu, TA on ollut kasassa 365 päivää, OIKEASTI. Tää oli kiva spessu, ei mitään kovin ihmeellistä, muttei tyhjää jaaritteluakaan. Seuraavaa vuosipäivää odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olivia, mukava kuulla että pidit. Ja miks ei oo mitään ihmeellistä niin ei keksitty oikein mitään ja aikaakin oli aika vähän koska oon tämmönen hieman lazy persoona :))

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

Herra Dore

Ilmoitus & Kunnossa