Who am I

Tässä postauksessa saatte tietää  asioita minusta, ikäni, hiusten ja silmien värin ja vähän muutakin turhaa kuten lempivärini. 


Nimeni on Oona, kuten varmaan jo tiesitkin.

Olen 12 (010) vuotias.

Silmäni ovat siniset. Jotkut ovat jopa ihmetelleet miten kummassa minulla voi olla niin siniset ja tummat silmät.

Hiukseni ovat vaaleita ja tummia. Niitä on siis kumpiakin sekaisin. Hiukseni ovat noin lantioon asti ja vähän aaltoilevat. 

Minun ihoni väri ei ole kovin vaalea muttei se ole tummakaan. Se on siitä väliltä. Olen kuitenkin suomalaissyntyinen ja vanhempani ovat kumpikin suomalaisia. Samoin heidän vanhempansa. (Jos kuvittelet äskeisen tekstin perusteella minun olevan muun maalaisia vastaan niin olet väärässä, minulle on aivan sama onko kaverini suomalainen, norjalainen vai vaikka japanilainen :D) 

Olen todella kiinnostunut muista kielistä (varsinkin virosta) ja puhun aika sujuvasti englantia. 

Matematiikka on minulle todella luonnollista ja helppoa

Minun lempivärini on sinisen ja vihreän kaikki mahdolliset sävyt, sekä niiden sekoitukset. Valitsisin valkoisesta ja mustasta mielummin mustan. 

Lempieläimeni on varmaan joko gepardi, jaguaari, hyeena, hiiri tai lepakko.

Meillä on viisi hiirtä tällä hetkellä. Kaikki hiiret yhteenlaskettuna niitä on ollut 16, joista kolme kyllä olivat poikasia, jotka tapettiin, koska emme voineet pitää niitä, sillä ne olivat poikia.

Rakastan yli kaiken pianonsoittoa, se on aivan uskomattoman kivaa, olen saanut harrastusmahdollisuuden vasta, mutta olin jo ennen sitä todella taitava ja sain siirtyä kaksi pianonsoitonoppikirjaa eteenpäin siitä mistä esimerkiksi pikkusiskoni aloitti.

Rakastan vaikeita asioita ja monimutkaisia, sekä sähkötöitä, filosofointia ja muita mutkikkaita asioita.

Talvi on suosikki vuodenaikani.

---

Nämä tiedot oli nyt vain jossain järjestyksessä ja lisäilen näitä sitten sitä mukaan, kun keksin lisää.

Kommentit

  1. Tää postaus oli ihana! Kiva tietää vähän lisätietoa susta! Sun tarinatkin on kivoja! Mut kuinka pieni sun koulu oikein on? Meidän luokalla on melkein 20 oppilasta eikä se edes oo yhdysluokka. Pahoittelen jos tässä oli kirjoitus virheitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon <3

      Koulussani on vähän yli 60 oppilaasta ja viime vuonna taisi olla 54 oppilasta. Kouluni on maaseudulla joten se voi vaikuttaa aika paljon.

      kirjoitusvirheitä sattuu kaikille, joten ei se haittaa :D

      Poista
  2. On muuten pakko sanoa... Kysymyslauseessa järjestys on eri, eli ei Who I am? vaan Who am I?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, tämä oli nyt suurempi virhe kuin ennen, sillä otsikko xd Tästä olen kiitollinen sinulle paljon! Kiva oikeastikin, että olet korjaillut virheitäni:)

      Poista
  3. Tehään Tuuliksen kaa yhtä yllätystä blogilaisille, johon tavallaan kuulut, niin voitko vastata pariin kysymykseen, joita ei tässä selvinny? :D

    -Mikä on lempikirjasi?
    - Minkälaisia postauksia tykkäät tehdä?
    -Porkkana vai juusto? xd

    Kiitti jo etukäteen jos vastaat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori huomasin tän vasra nyt 🙊
      Mun vastaukset on tässä:
      1. Ei minulla ole, se vaihtelee aivan laidasta laitaan ja voi olla, että mulla on päivän aikana jopa kolme eri suosikki kirjaa ollut. Villi veikkaus, että se juuri paras kirja ikinä on joko Kuoleman varjelukset tai joku Keplereistä, mutta ihan lempi kirjaa mulla ei oikein ole.
      2. Tykkään kirjoittaa lyhyitä tarinoita ja sellaisia joissa ei tarvi ajatella oikein mitään kirjoittaessa😃
      3. Porkkana! Liityin Team Porkkanaan heti, kun perustit sen xd

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

Vain yksi päivä elämästäni

Ilmoitus & Kunnossa