Sä - keskeneräinen ei koskaan valmistunut laulu

Heyy :)

Voiskohan tähän alkuun sanoa jotain järkevää :)

Lyhyesti selitettynä tämä on keskeneräinen ei koskaan valmistunut laulu/runo/jokin.

Tästä saa vähän makua siitä kuinka paljon mä pyörittelen kaikkia turhia pätkiä mielessä, testailen niitä eri kohtiin, pätkin niitä ja kaikkea. Nimeän eri tavoin, lasken tavuja, lasken kuinka nopeaa eri asiat voi sanoa ja kaikkea sitä rataa 😅

Käsin kirjoitettuna sotku on vielä tätäkin kauheampaa, mutta tässä nyt tällainen Sä, jonka kirjoitin ensin vihkoon ja vasta koneella aloin sekoittelemaan eri pätkiä ja miettimään pidemmälle :D

Kuva: Pixabay


SÄKEISTÖ VAI INSPIRATING WORDS?

Sä oot mun ajatuksissa päivin ja öin. 12

Sä täytät mun rinnan perhosilla. 10

Sä saat mut jatkamaan elämää. 9

Sua mä en halua menettää. 9

 

 

SÄKEISTÖN PÄTKÄ?

Koska sä oot sä. 5

Sä oot ihana, söpö ja rakas. 10

Sut saadakseni tekisin mitä vain. 11

 

SÄKEISTÖN TAI KERTSIN PÄTKÄ VAI INSPIRSTING WORDS?

 Mut sä ei huomaa mua. 

Sä kohtelet mua kuin muita.

 

EPÄMUODOSTUNUT SÄKEISTÖ VAI INSPIRATING WORDS?

Kuin mä olisin seinä johon voit nojata. 13

Mut sä nojaat muihinkin. 7

Mä oon vaan sitä samaa seinää kuin muut. 12

Vaikka sä poikkeat mulle seiniinnojailijoista, 15

mä en poikkea sulle seinistä. 10

 

 KERTSI? 

Mut sä et huomaa mua. 5 

Sä kohtelet mua kuin muita. 9

Mä toivoisin, 4

et sä tajuut mun olevan muutakin, 11

kuin seinä. 3

Mä toivoisin, 4

et sun tunteet ois samanlaisia, 10

ku mun. 2

Kommentit

  1. Kauniita sanoja ja säkeitä eli hyvin kirjoitettuja pätkiä 🖤 Kaikki toimivat tällaisina säkeistöinä, mutta ehkä olisi ollut selkeämpää, jos olisit kirjoittanut koko laulun (vaikka toki sellaista ei vielä ole). Jatka tämän työstämistä – siitä tulee varmasti täydellinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linnea <3
      Yritin monta kertaa jatkaa työstämistä, mutta jotenkin ei vaan eteenpäin onnistunut jatkamaan :\ Mutta taijjan joskus tutkailla vanhempia postauksia uudelleen ja kirjoitella uusia versioita ja ehkäpä tämäkin joskus saa sellaisen käsittelyn 😉

      Poista
  2. Nuita pätkiä oli kiva lukee ja kyllä nuista sais muodostettua vähä yhistelemällä laulun sanat. Tykkäsin tosta ku sitä verrattiin seinään ja ihmiseen joka nojaa sitä vaste🩵

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Moona <3
      Mä en ees kunnolla muistanu tota seinävertausta, mut nyt ku sanoit ni se tais olla jopa se asia minkä ympärille aloin kasata tätä 😅🙃

      Poista
  3. Nää kohdat on upeita, mutta kuten Linnea sanoikin, niin kokonaisena olisi ollut parempi. :) Muttaaaaaaa mä tykkään tästä tällaisenakin ihan tarpeeksi ♥️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos perho <3
      Uskon kokonaisuuden olevan parempi, mutta se ei oikein muodostunut niin päätin julkaista tällaisena... :')

      Poista
    2. Toi kommentti on sit multa, ei vaan suostu tää antaan kommaamaan käyttäjällä, ni joutuu aina vaihtaa sen anonyymistä nimeksi ja se unohtu :\

      Poista
  4. Mä en itse todellakaan tajua hölkäsen pöläystä laulujen kirjoittamisesta, joten tää hajanainen osa prosessia oli itse asiassa ihan mielenkiintoinen. Vaikuttaa hyvältä, ja jos saat tän joskus valmiiksi, tee siitäkin postaus :)))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

Herra Dore

Ilmoitus & Kunnossa