Ilmoitus & Kunnossa

 Öh, moi :) 

Mul oli mietinnässä muutama ilta sit, että miten mä saisin itteni julkasemaan aina jotain tänne, ku se on nytki jääny jo yli kuukaudeksi...

Sit mä keksin. Jos mä alkaisin julkaseen postaukset aina tiettynä ajankohtana. Esim to 12.00. Se auttais mua todella paljon. Sillon mä voisin kirjottaa vaikka kolme tekstiä Bloggeriin valmiiksi, ajastaa ne ja mun ei sit tarvis kolmeen viikkoon stressata mitä julkasisin. Pääasia, et kirjottaisin välillä monta tekstiä tänne ja mä voisin keskittyä vapaa-ajan kirjoittamiseen, niistä parhaat valita ja kirjoitella ne tänne valmiiksi ootteleen. Ja sillonhan mun postauksissa vois olla jopa helpommin kuvat, ku pystyn ehtiä ne oikeestaan milloin vain :D

No, nyt mä veikkaan, et varppina joku siel ruudun toisel puolel hakkaa otsaansa ja miettii et miten idiootti voi olla. Vastaus kysymykseen on: todella idiootti :)

Ps. Nopeasti ajaksi valikoitui pe klo 19, sillä silloin ihmiset taitaa rauhoittua viikonlopun viettoon ja on aikaa lukea jotain :D


Kuva: Pixabay

Kunnossa

Terän kärki iholla.

Kevyt painallus

ja 

viilto.

Veri pulpahtaa haavasta.

Uudelleen

ja uudelleen

ja uudelleen.

 

Nuolaisu puukon terästä.

Raudan maku suussa.

Toisella kädellä ote

toisesta.

Nosto lähemmäksi

suuta 

ja

haluavaa kieltä.

 

Nuolaisu ranteesta.

Toisen kerran 

ja kolmannen.

Ahnaammin,

etsivämmin,

voimakkaammin nuolaisuin.


Lopulta pää

nousee ylös

kohti kaukaisuutta.

Veristen suupielten

kaartuessa hymyyn.

Nauttivaan hymyyn.

Kommentit

  1. Toi on järkevä idea, ihan totta! Eikä sun tarvii stressata tästä blogista, ei me lopeteta tän lukemista jos tällä ei kuukauteen postauksia näy. :)

    Ja tämä teksti: vouuuu tykkään! Niin totuuden kertova ja joo ❤️🖤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoss Perho <3 Ihanaa ettet ainakaa sä oo lopettamassa tän lukemista aivan hetkessä :)

      Ja kiitos kehuista <3 Alko vaan vähä ns pelottaan ku sanoit sen kertovan totuuden, koska tulee mieleen, että oisit sellanen ihminen joka kaikki illat vaan istuu jossain pimeässä nurkassa viiltelemässä ja tää kuva ei oikein sovi Sellaseen Perhoon ku mä oon tottunu tunteen 😅

      Poista
    2. Joo mä muotoilin ton vähän väärin. Xd No siis.. tää kaikki on niin helppo kuvitella ja joo. Siis totuudenmukainen, SE OLI SE SANA. XD

      Poista
  2. Kiva ilmotus, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Totta puhuen mä en tykännyt tuosta tekstistä, mutta ei se huono ollut. En vain tykännyt. Mä en ihan yleisesti ottaen tykkää tuon tyylisistä, joten se ei nyt oikein napannut. I mean... hyvin kirjotettu, mutta mun päässä pyörii vaan sana "ällöttävä" 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööh... Kiitos <3 (voiko sanoa kiitos, jos jonkun mielestä teksti on ällöttävä? 😂)
      Mun on vaikea vastata tähän kommenttiin yhtään mitään, joten sovitaan, että kiitos riittää :)

      Poista
    2. Joo siis sori, mä en osannut muotoilla sitä nyt oikein. 😅 Tarkoitan, että SE OLI OIKEASTI JA IHAN VALEHTELEMATTA HYVÄ, mutta mä vaan inhoan verta, joten... XD

      Eli toki voit sanoa kiitos :)

      Poista
  3. Mitä ihmettä sä onnistuit tekemään, että sait jopa mut ajattelemaan tän olevan inhottavaa...? Mä en oikeasti varmaan ikinä reagoi mihinkään väkivaltaiseen tai häiritsevään pätkään tekstissä, joten tää oli joko tosi vahvalla tyylillä kirjoitettu tai vaan ihan käsittämättömän hyvä. Taitaa olla molempia.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

Vain yksi päivä elämästäni