Ilmoitus (Oonan) pienestä lomasta

 

Kuva: Pixabay
Olen ollut hetken ajan todella tylsistynyt ja ehkä vähän jopa masentunut. En vain kerta kaikkiaan jaksa tehdä mitään, en halua tehdä mitään. 

Olen monestikin yrittänyt saada tekstiä kasaan ja ideoita riittää, mutta heti, kun avaan  läppärin tai otan kynän käteen en saa tekstiä aikaiseksi. Voisin tehdä monia kirjoituksia ja kaikkea, mutta en vain pysty siihen. Olen kumittanut monta paperillista tekstiä, rutannut puoli pakettia A4 papereita, koska en ole tyytyväinen, koska en saa aikaan mitään.

Joten hei hei Tarina-akatemia! Palaan tämän blogin kirjoittelemiseen heti, kun olen löytänyt elämäni ja intoni siihen. *surumielinen hymy* 

PS: Olen kyllä edelleenkin kuvioissa esimerkiksi kommentoimalla moniin blogeihin ja vastailemalla Kommentoinnin vastineessa asioihin, jotka eivät liity juuri postausten kirjoittamiseen. Ja minut voi tavoittaa Watista, Gr:stä ja muista paikoista, joissa olen, mutta muuten olen lomalla :D

Kommentit

  1. Ihan ymmärrettävää❤ Hyvä ku ilmoitit nii en oota kauheesti uusia postauksia

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ikävää, mutta ymmärrän. Toivottavasti palaat pian kuvioihin! <3

    VastaaPoista
  4. Voi harmi, mutta ymmärrän <3 Kai sä muuten olet saanut luvan vanhemmiltasi julkaista tämän?

    VastaaPoista
  5. Ymmärrän, kaikkea hyvää! <333

    VastaaPoista
  6. Täysin ymmärrettävää. Älä pakota itseäs kirjoittamaan. Älä pakota itseäs tekemään mitään. Palaat sitten kun sen aika on. Tsemppiii❤️❤️❤️

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

Vain yksi päivä elämästäni

Ilmoitus & Kunnossa