Ehdota mulle spesiaalia

Moi, kuten otsikosta näet voit siis ilmoittaa minulle spesiaalia. Se voi olla ihan mikä tahansa, mutten mikään paljasta naamasi, osoitteesi yms. tai mikään muu tämän tyyppinen. 

Miksi teen spesiaalin? Vastaus on aika yksinkertainen, olen saanut kohta 1k näyttökertoja Suomessa. Olen jo saanut yli 1k näyttö kertoja mutta niistä vähän yli 150 on Virosta.

Eli siis ilmoitat vain minkä spesiaalin tekisin valitsen niistä parhaan ja sitten, kun julkaisen sen kerron ehdoittajasta, kuka hän on ja jos hän pitää blogia mainostan sitä.

Vielä oikeasti olen todella, todella, todella yllättynyt siitä miten nopeasti tulen saamaan 1k sillä aloitin tämän blogin pidon about vähän yli kuukausi sitten.

Tässä on kohta jaariteltu tarpeeksi, mutta ilmoitan nyt kuitenkin erään asian. Teen sivun tänne blogiin, jossa on kirjavinkkejä, kerron siis joitain hyviä kirjasarjoja/kirjoja joita sitten lisäilen sinne joskus lisääkin. Ne sarjat eivät ole luokkaa Soturikissat tai Harry Potter vaan yritän tehdä vain vähän vähemmän tunnetuista sarjoista vinkkejä.

Nyt, päästän sinut ehdottamaan, jos kommentointisi toimii, minulle joitain Spesiaali-idoita. Toteutan sen idean minkä valitsen, joko arpomalla tai päättämällä, sitten, kun minulla on 1k näyttökertoja Suomessa.

Kommentit

  1. Mä haluaisin jonkun postauksen jossa kertoisit oman lempikirjasi/kirjasarjasi ja esittelisi sitä. Tai sitten joku sellainen jossa kerrot jonkun kirjan/kirjasarjan hahmosta, josta erityisesti tykkäät

    VastaaPoista
  2. Sun lempi harry potter shipit!!!! Pls 🥺 Se olis vaan mahtavaa!

    VastaaPoista
  3. Saako ehdottaa kahta? Jos saa, haluaisin että teet sellaisen postauksen, jossa kerrot, miten päädyit aloittamaan blogin tai sellaisen, jossa kerrot erilaisista lukemiesi kirjojen hahmoista, joista pidät. Onnea paljon tuhannesta näyttökerrasta! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

Vain yksi päivä elämästäni

Ilmoitus & Kunnossa