Runo/teksti, jolla ei ole nimeä, koska olen liian laiska

 Moii! 

Ensinkin anteeksi. Olivialle ja teille muille, mutta erityisesti Olivialle.

S mainitsi edellisen postauksen kommenteissa, että tarina oli saattanut päätyä Annin kirjoituskilpailusta Docsiin ja niin olikin käynyt. 

Veikkasin itsekin, että olin ottanut sen jostain ja näin oli sitten käynyt. Kun tarkistelin, eri paikoista onko se missään, ei tullut mieleenkään katsoa Olivian blogista tai sen puoleen Annin, koska en ajatellut koskaan ottaneeni toisten blogeista tekstejä Docsiin.

Anteeksi! <3

---

Mutta tänään hyvää pääsiäistä! On pääsiäisen aikaa ja kivasti pääsiäisloman puoliväli, josta syystä tämä postaus tulee nyt eikä perjantai-iltana, vaikka ei toisaalta liity pääsiäiseen... :)


Kuva: Pixabay


365 päivää,

12 kuukautta,

Neljä vuodenaikaa,

Yksi vuosi.


Sata vesipisaraa,

Kymmenen auringonsädettä,

Seitsemän väriä,

Yksi sateenkaari.


Miljoona oksaa,

Tuhat puuta,

Kymmenen lajia.

Yksi metsä.


194 maata,

Seitsemän mannerta,

Kolme valtamerta,

Yksi maapallo.


20 000 sanaa,

113 sivua,

26 lukua,

Yksi kirja.


Miljoonia asioita,

Tuhansia tapoja ilmaista,

Kymmeniä synonyymejä,

Yksi kokonaisuus.

Kommentit

  1. Eikä, täähän oli hyvä! Tällainen teksti vois helposti olla niitä, jotka jää epäonnistuneiksi luonnoksiksi, mutta sä sait tästä oikeasti hyvän - ehkä noi numerot joissain kohdissa tökki, mutta tykkäsin. Siis tajuatko sä edes, miten ihana viimeinen kappale on? 🖤

    VastaaPoista
  2. Mä en tiedä. Siis joo, todella hyvä – oikeasti. Mun pitäisi tykätä tästä, mutta en mä tiedä. Jotenkin en päässyt fiilikseen. Se tosin johtuu varmaan musta 😅

    VastaaPoista
  3. Lahjakkaasti melkein kuukauden myöhässä kommentoimassa, mutta siis tykkäsin tästä ideasta tosi paljon ja nuo numerot toimi yllättävän hyvin! Mun lempikohta on ehdottomasti tuo kappale sateenkaaresta, se oli ihana <3

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään tästä kovasti. <3 Ehkä vähän häiritsi tollainen toisto, muttei nyt piitata siitä. :)

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Ensinnäkin - mä en ole käynyt täällä tuhansiin vuosiin, anteeksi siitä. Ja nyt, kun mä päätän tulla lukemaan pari tekstiä, eteen pamahtaa kryptinen anteeksipyyntö mulle ja mitä ihmettä 😂 Älä vaan sano, et sä tarkoitit sitä jotain [enter poet title here] -runoa, koska mä en muista muita Annin kirjoituskilpailuita? Apua se oli kamala. :D

    Mut siis itse teksti! Mä oikeasti rakastan tätä ja koko kauemmas zoomamisen ideaa ja vuosi sateenkaari metsä maapallo... Tää on oikeesti niin hyvä mitä 😭

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, jos kommentoit se on meille todella tärkeää. <3

Jos oma kommentointisi ei toimi klikkaa etusivulla sivupalkkia ja sieltä 'kommentoinnin vastinetta' jonne voit jättää kommenttisi myös.

Toivoisin, että kommentoit postauksiini ja jos asiasi on negatiivistä palautetta kertoisit siitä asiallisesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Herra Dore

Ilmoitus & Kunnossa